Frågor och Svar :)

Tjo,Frågestunden är slut!

Cattis
.
1. Vilken är din favoritfilm?
sv: Jag tror att det är : Raise your voice.


Jennifer.
2. Hur kom det sig att du börja blogga?
Sv: Ja.. Det vet jag inte vad jag ska svara på men jag tycker det är kul att blogga , skriva om vad man gör och så får ju ni veta hur en tonåringar kan leva sitt liv .


Julia
.
3. Har du en pojkvän?
Sv:Nej, Det  har jag inte just nu , men det skulle väl vara roligt .


FridahjärtaKevin .
4. Vad är det bästa du vet?
Sv: Det bästa jag vet är att shoppa,bada,familjen och livet.


Nicole.
5.
1.Favorit glass?
2.Fanta eller cola?
3.Bästa modebloggen?
4.Favoritblogg?

Sv:
1. Calippo Cola.
2. Cola såklart .
3.Det vet jag inte jag brukar inte läsa nån modeblogg.
4. Hugorosas.se


Tatiana .
6. Hundar eller katter?
sv:Hundar för dom är så mysig .


Croftsoft

7. Hur tror du att ditt liv ser ut när du är 25år?
Sv: Ojojoj så lång har jag inte tänkt än . Men jag hoppas att jag har jobb ,barn, pojkvän.
Ett parfekt liv iallafall..




Så var det slut på alla Frågor Tack så mycket för att ni frågade verkligen tack :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0