Shoppat lite :P

Hejhej :)
Har varit o shoppat idag  med Tati :)
Det var Rea idag och nästan alla var där kläder var i en hög på golvet massa smycken bara låg överallt :)
Jah hade bara med mig 200kr så jag kunde inte hitta så mycket men hittade två T-shirtar :)
Tati hade med sig 500 så hon kunde ju köpa mer , men kommer få mina pengar snart då blir det en riktig shopping:)
Men ärligt så var verkligen folk som hulliganer. ;)
Och så fanns det inte så mycket kunde ju köpt ganska många saker men nä ..
Lägger in bilderna på Tröjorna som jag  köpte :) Men min mobilkamera är inte så bra så...


En lila T-shit
Från: New Yorker.
Kostar: 49.90.


En typ orangerosa T-shirt.
Från: Monkei.
Kostar: 60.00 .

DET var allt :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv: bra då;)

2010-07-18 @ 21:48:13
URL: http://aagnesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0